• info@notoservices.nl
  • 026 844 8742
  • 026 844 8742
 

Voor wie doen wij de transcriptie?

Medische markt

Wij zijn er trots op dat we voor meer dan 200 poliklinieken in 60 ziekenhuizen de transcriptie van medische correspondentie en onderzoeken hebben verzorgd.

Artsen kunnen m.b.v. onze veilige app dicteren waarna het direct getranscibeerd voor het secretariaat beschikbaar komt.

 

Interviews voor kwalitatief onderzoek

Vaak wordt kwalitatief onderzoek ondersteund met interview en groepsgesprek die moeten worden getranscribeerd. Omdat deze onderzoeken niet dagelijks plaatsvinden is het prettig om een betrouwbare dienstverlener te hebben die op ieder moment beschikbaar is. Noto Services biedt de mogelijkheid aan om interviews, groepsgesprekken en andere gesprekken uit te werken.

 

Juridische markt

Ook kunt u bij Noto Services terecht voor snelle en vakkundige transcriptie van juridische correspondentie.

 

Patiƫnt:

Samenvatting van consultgesprek

De patiënt komt op consult bij de specialist en is na afloop een groot gedeelte van het gesprek vergeten omdat het moeilijk of emotioneel is. Het zou fantastisch zijn als de patiënt in begrijpelijk Nederlands een samenvatting kan inzien van dat gesprek.

De patiënt kan rustig thuis nalezen wat er is gezegd, kan het aan familie en huisarts laten lezen en kan beter zoeken op internet.

De patiënt gaat comfortabeler naar het volgende gesprek en is beter geïnformeerd waardoor de arts niet steeds hetzelfde hoeft uit te leggen en de patiënt beter kan mee beslissen. De therapietrouw gaat omhoog waardoor medische fouten worden verminderd. Een grote verbetering voor de zorg en het ziekenhuis.

Transcriptie voor:

Onderzoeker:  

Snel, betrouwbaar en betaalbaar transcriberen van interview of groepsinterview

Arts:                

Dicteer (eventueel met onze app) en laat het dictaat uittypen en verwerken door uw secretariaat

Patiënt:           

De patiënt komt op consult bij de specialist en is na afloop een groot gedeelte van het gesprek vergeten omdat het moeilijk of emotioneel is. Het zou fantastisch zijn als de patiënt in begrijpelijk Nederlands een samenvatting kan inzien van dat gesprek.

Welke diensten en voor wie?